Home » Algemeen
Als u een klacht heeft dan bieden wij allereerst onze oprechte excuses aan. Ons doel is om een uitstekende service te bieden aan al onze klanten. Graag willen wij benadrukken dat wij iedere melding, schriftelijk of telefonisch, waaruit blijkt dat niet aan uw verwachting is voldaan, zeer serieus nemen.
Wij raden u aan om eerst contact op te nemen met de medewerker van de desbetreffende afdeling om de situatie te bespreken waarover u niet tevreden bent. Als u er samen niet uitkomt dan kunt u uw klacht schriftelijk aan ons voorleggen.
U kunt uw klacht aan ons doorgeven door het klachtenformulier te downloaden en per post (bij voorkeur aangetekend) te sturen naar:
Asforo BV
T.a.v. afd. Klantenservice
Galvanistraat 1
6716 AE Ede
Na het indienen van de klacht wordt deze in behandeling genomen door de klachtenfunctionaris. Binnen een termijn van 3 weken zal er contact met u opgenomen worden over de ingediende klacht.
Heb je schade in het verkeer?
Gebruik dan de Mobiel schade melden App van het Verbond van Verzekeraars, want met deze app heb je geen schadeformulier meer nodig. Je regelt alles van schade foto’s tot aan de verzekeraar in een keer in Nederland en Europa.
Download direct op www.mobielschademelden.nl.
Bij het bezoek van onze website verwacht je betrouwbare en actuele informatie. We besteden dan ook de grootst mogelijke zorg aan de betrouwbaarheid en actualiteit van de informatie op onze website. Maar er kunnen altijd onjuistheden en onvolledigheden op staan. Houd daarom altijd rekening met het volgende:
Adres: Galvanistraat 1, 6717 AE te Ede
Telefoon: 0318-699 999
E-mail: info@asforo.nl
Bank: NL 92 RABO 0115 2872 64
KvK: 60470887